CSS Sorunları Hakkında

Ocak 26, 2017 Mustafa BÜKÜLMEZ 0 Yorum

Selamlar arkdaşlar.
Bu ders zamanla güncellenecek olup yaşadığım css ile ilgili sorunlar ve çözümlerini içermektedir.
1 - CSS'ler uygulanamıyor.
Yeni projeye başladığımda sayfa sayısı çok fazla ve belirli gruptaki sayfaların farklı tasarımları olacağından sayfalar, cssler,   resimleri vs farklı klasörler içerisinde tutmak istedim. Ancak gördüm ki cssler de hep sorun yaşanıyordu. Bu sorunda hiçbir resim yerinde durmuyordu. :) sayfayı yeniliyorum resim saga gidiyor. CSS kısmında düzeltiyorum tekrar bozuluyordu yani CSS lerde süreki bir sorun yaşıyordum. Bu sebeple tüm klasörleri silip sayfaları ana dizinde tutmaya ve sayfa isimlerini değiştirmekte buldum. Tüm CSS'leri JS'leri ortak klasörlerde toparladım. Aynı sorunu tekrar yaşamadım.

Başka yaşadığım sorunlar olursa buraya yazacağım.
http://mustafabukulmez.com/

0 Yorum: