Araştırma Yapmadan Soru Soranları Trollemek

Ocak 26, 2017 Mustafa BÜKÜLMEZ 0 Yorum

Selamlar arkadaşlar.
Forum sitelerinde görmüşüzdür. Adamlar hiç araştırma yapmadan soru sorarlar. Halbuki internette iki dakika arasa aradığını bulacak. Üstüne üstlük tam işlerine yarayan kodları isterler. Bende forum sitelerinde bir konuyu araştırırken bunu buldum ve sizlerle paylaşmak istedim. 
Dürüst olacağım bende düştüm buna ve trollendiğimi anlayınca da bir tebessüm ettim.Gerçekten çok hoş olmuş Çok uzatmadan sizlerle paylaşayım
mgtfy.com/?q=once+bir+googleye+sor+arkadasim
Yukarıdaki linkde (=)eşittirden sonra aralarına (+)artı koyarak yazın, enterleyin ve izleyin
Aslında tam bir ders değil ama çooook kullanışlı olduğunu düşündüm 
Edit: Ali MANTAR kardeşimizin verdiği tavsiye üzerine derste bir güncelleme yapıyorum. :)
Yukarıdaki linki dikkatli kullanıcılardan kamufile etmek için bir url kısaltması yapalım. Bunun için bitly.com sitesine girelim. Googlenin url kısaltmasını denedim ama nedensa yapmadı. Siz başka bir url kısaltma sistemini de kullabilirsiniz. 
Evet yukarıda verdiğim linkin kısaltılmış hali: 
bit.ly/2hOPCcU
İyi trollemeler http://mustafabukulmez.com/

0 Yorum: