Win 7 Birden Fazla Excel Dosyasını Ayrı Pencerelerde Açmak
Selamlar,
Bu dersin içeriği;
- Windows 7 de regedit yardımı ile Excel dosyalarını ayrı pencerelerde açma yöntemi
- Microsoftun yayınladığı bir uygulama ile aynı işlemi yapmak
İzlenilecek adımlar:
1- Başlat > regedit.exe > HKEY_CLASSES_ROOT > Excel.Sheet.12 > shell > Open > ddeexec isimli klasöre gelin.
Bulduğum yabancı bir kaynakta "Excel.Sheet.8" olarak geçiyordu bende ise Excel.Sheet.12 idi. İsim farklılık gösterebilir.
2- ddeexec klasör ismini silin ya da değiştirin, hatırlatıcı olsun diye ben ddeexec_eski şeklinde değiştidim.
3- Aynı yerde, ddeexec klasörün hemen üstünde command isimli klasör yer alır. Oraya tıklayın ve sağdaki bölmede (Varsayılan) ve commandyazan yerler karşımıza çıkar.
4- İlk sıradaki (Varsayılan) ‘ın karşısındaki
"C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice12EXCEL.EXE" /e
değerini
"C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice12EXCEL.EXE" "%1"
ile değiştirin.
5- Alt sıradaki command ‘ın karşısındaki
vUpAVX!!!!!!!!!MKKSkEXCELFiles>tW{~$4Q]c@II=l2xaTO5 /e
değerini
vUpAVX!!!!!!!!!MKKSkEXCELFiles>tW{~$4Q]c@II=l2xaTO5 "%1"
ile değiştirin.
işlem bu kadar arkadaşlar. Regedit üzerinden bu şekilde excel pencerelerini ayırabilirsiniz.
----------
Diğer yöntem ise microsoft firmasının yayınladığı bir uygulama ile yapmaktır ki bu yöntem daha iyidir.
http://go.microsoft.com/?linkid=9794866 linkine tıklayarak MicrosoftEasyFix uygulamasını indirebilir ve bu işlmei daha kolay bir şekilde yapabilirsiniz.
Kaynak: forum.donanimhaber.com
https://mustafabukulmez.com/
https://mustafabukulmez.com/
0 Yorum: